Zapewnij swoim klientom wyjątkową kulinarną przygodę z VIFON Tokyoto Yakisoba i Tokyoto Udon Curry w praktycznych kubkach z ociekaczem. Czytaj więcej »
Zapewnij swoim klientom wyjątkową kulinarną przygodę z VIFON Tokyoto Yakisoba i Tokyoto Udon Curry w praktycznych kubkach z ociekaczem. Czytaj więcej »
U Jędrusia wprowadza do swojego portfolio nową linię dań proteinowych dla osób ceniących zbilansowaną dietę bogatą w białko. Czytaj więcej »
Pesto Helcom Easy Cook z oliwą z oliwek: czerwone z suszonymi pomidorami oraz zielone z bazylią, doskonale wzbogacają smak potraw. Czytaj więcej »
Dzięki prostym składom i autentycznym smakom, każdy posiłek zyska włoski charakter. Czytaj więcej »
Mokate Cappuccino Zero bez dodatku cukru to odpowiedź na najnowsze trendy. Połączenie intensywnego aromatu kawy, delikatności mleka, aksamitnej pianki i słodkiej nuty stewii – to idealna propozycja dla tych, którzy cenią sobie zdrowie i smak. Czytaj więcej »
North Coast wprowadza do oferty pierwszy na świecie bezalkoholowy likier cytrynowy – Pallini Limonzero. Czytaj więcej »
Partner Center rozwinął swoje portfolio win pochodzących z Armenii. W ofercie dostępne są już dwa nowe wina w marce Armenian Yerev Classic. Czytaj więcej »
Oto nowa odsłona Björn Premium, niezrównana w swojej czystości wódka, czerpiąca z surowej skandynawskiej natury, odporna na wpływy zmieniającego się świata. Czytaj więcej »
Panul Organic Cabernet Sauvignon to organiczne, czerwone wytrawne wino, będące kwintesencją urodzajnych ziem Chile, stworzone z odmiany Cabernet Sauvignon. Czytaj więcej »
Seria Win Prohibited Wine z chilijskich winnic, które łamią konwencje i wprowadzają zupełnie nową jakość na rynek. Czytaj więcej »
Flaczki wołowe to nowość od polskiej, rodzinnej firmy JBB Bałdyga – tradycyjny specjał przygotowany z najwyższej jakości składników. Czytaj więcej »
W marcu zadebiutują nowości JemyJemy – dania gotowe w 4 smakach: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne i Kurczak curry. Czytaj więcej »
Nowa linia Crispy Fruit to innowacyjne na rynku batony owocowe, odpowiadające na potrzeby konsumentów poszukujących zdrowych, a jednocześnie pysznych przekąsek. BeRAW, marka FoodWell stworzona z ambasadorką Ewą Chodakowską, kontynuuje ekspansję w segmencie batonów, koncentrując się na innowacjach produktowych. W pierwszej połowie 2025 roku planowany jest lifting opakowań, który... Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie polskich konsumentów tematyką zdrowego żywienia i well-beingu, portfolio należącej do Danone marki Actimel zostało poszerzone o nowe warianty produktów z witaminą C i magnezem oraz wyższą zawartością witaminy D w porównaniu do standardowych wersji Actimel. Nowe napoje jogurtowe Actimel o potrójnym działaniu na zdrowie zawierają też wapń... Czytaj więcej »
The Balvenie wprowadza na rynek jedną ze swoich najbardziej wyjątkowych edycji – The Balvenie Fifty Collection, będącą hołdem dla pięćdziesięciolecia doskonałego rzemiosła i precyzji, które uczyniły markę ikoną luksusu i jakości w świecie whisky. Czytaj więcej »
Zbliżające się Walentynki to doskonała okazja, by zwolnić tempo i zrobić coś miłego – dla siebie i bliskich. Jednym z niezawodnych sposobów, by uprzyjemnić ten dzień jest przygotowanie wyjątkowej kolacji w domu. Często jednak pojawia się zagwozdka, jakie danie warto przyrządzić, by celebrować tę okazję. Z rozwiązaniem przybywa PODRAVKA i dzieli się przepisem na idealną,... Czytaj więcej »
Miłość to uczucie, które może łączyć nie tylko zakochanych, ale także rodzinę i przyjaciół. Barilla, wprowadzając wyjątkowy kształt makaronu, pragnie podkreślić, że w uniwersalnym języku miłości wspólne przygotowywanie posiłków i dzielenie się makaronowymi daniami to najlepszy sposób na wyrażenie uczuć. Czytaj więcej »
Wawel rozpoczął rok 2025 od intensywnych działań w obszarze digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne. Kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do końca marca, koncentrując się na szerokiej komunikacji w kanałach online. Czytaj więcej »
Miłośnicy jabłek, mamy dla Was coś wyjątkowego! Już od 6 lutego wyłącznie w sklepach sieci Lidl Polska dostępna będzie Pola – nowa odmiana jabłka, która łączy w sobie niepowtarzalny smak i chrupkość. Ten owoc powstał z myślą o współczesnych konsumentach, którzy cenią najwyższą jakość, świeżość i wyjątkowe doznania smakowe. Czytaj więcej »
Samodzielne przygotowanie koktajli to nie tylko świetna zabawa, ale też sposób na odkrywanie nowych smaków. Takie napoje świetnie sprawdzą się zarówno na karnawałowych spotkaniach z przyjaciółmi, jak i wtedy, gdy chcemy po prostu cieszyć się chwilą przyjemności. Idealnym składnikiem takich koktajli jest Grenadyna Herbapolu, która zapewnia pyszny, owocowy smak i głęboki,... Czytaj więcej »
Zimą szczególnie cenimy sycące, aromatyczne potrawy, które rozgrzewają i dodają energii. Gorące zupy to doskonały wybór na chłodne dni – otulają ciepłem i pozwalają cieszyć się różnorodnością kulinarnych doznań. Odpowiednio dobrane składniki oraz nieoczywiste połączenia nadają im wyrazistości, czyniąc je nieodłącznym elementem zimowego menu. Czytaj więcej »
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju. W sklepach Carrefour Polska dubajska czekolada nadziewana kremem z pistacji znalazła się w TOP najlepiej sprzedających się produktów w minionym tygodniu. Ten inspirowany stylem dubajskim produkt był jednocześnie najlepiej sprzedającym się wyrobem z liczącego ponad 3000 produktów asortymentu Kuchni Świata. Czytaj więcej »
Najprostszy przepis na idealny karnawałowy wieczór? Grono przyjaciół, niezobowiązująca atmosfera i oczywiście pyszne przekąski, które podkreślą smak tych wyjątkowych chwil. Najlepiej sprawdzą się proste w przygotowaniu, a przy tym pomysłowe i efektowne dania, po które można wygodnie sięgnąć w trakcie zabawy. Kluczem do sukcesu są jakościowe produkty i ciekawe, kulinarne... Czytaj więcej »
Soplica Malina z Różą ponownie trafia na sklepowe półki! Po ogromnym sukcesie ubiegłorocznej edycji, marka Soplica zdecydowała się ponowić sprzedaż tego wyjątkowego wariantu, ale w udoskonalonej wersji. Czytaj więcej »
Glenfiddich, najczęściej nagradzana single malt Scotch whisky na świecie, z dumą prezentuje limitowaną edycję Glenfiddich Gran Reserva 21 YO z okazji Księżycowego Nowego Roku 2025. Ta nietuzinkowa edycja to propozycja na wyjątkowe spotkania, a projekt jest hołdem dla jedności kultur oraz tradycji. Czytaj więcej »
Wawel rozpoczął rok 2025 od intensywnych działań w obszarze digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne. Kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do końca marca, koncentrując się na szerokiej komunikacji w kanałach online. Czytaj więcej »
W 2025 roku pod marką Pudliszki wprowadzone na rynek zostanie łącznie 16 nowości produktowych, które łączą najnowsze trendy i odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków kulinarnymi odkryciami, Carrefour Polska rozbudowuje ofertę produktów Kuchni Świata. Z okazji Chińskiego Nowego Roku, sieć poszerzyła swój asortyment oryginalnych składników i dań kuchni azjatyckiej do ponad 600 produktów. Rozbudowana gama dostępna jest w ponad 200 super- i hipermarketach oraz 54 sklepach franczyzowych Carrefour na... Czytaj więcej »
Gdy aura zachęca do spędzania czasu w domu, warto sięgnąć po nowe napary owocowe Herbapolu. To cztery wyjątkowe warianty: Pachnący lasem, Różane ukojenie, Malinowa rozkosz i Zimowe rozgrzanie. Każda z tych starannie opracowanych kompozycji zawiera duże kawałki owoców, które gwarantują głęboki smak i wyjątkowy aromat. Czytaj więcej »
Na sklepowych półkach sieci Rossmann można znaleźć pyszne musy owocowe z acerolą w kubeczkach, kremowe musy owocowe z kokosem CocoMi! oraz pyszną kaszkę zawierającą GOS/FOS. Nowości łączy pyszny smak i wiele wartościowych składników odżywczych – dla odporności[1] lub dla mocnych kości[2]. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...